مرکز اورژانس اجتماعی شهرستان گلوگاه افتتاح شد

همزمان با نهمین روز از دهه مبارک فجر ، مرکز اورژانس اجتماعی شهرستان گلوگاه با حضور دکتر محمدرضا حیدرهایی مدیرکل دفتر امور آسیب دیدگان اجتماعی سازمان بهزیستی کشور، دکتر فریبا بریمانی مدیرکل بهزیستی مازندران، حجت‌الاسلام سید ابراهیم میراحمدی امام جمعه شهرستان گلوگاه، دکتر مهدی داودی فرماندار شهرستان گلوگاه و مسوولان استانی و شهرستانی افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی مازندران؛ دکتر محمد رضا حیدرهایی، مدیرکل دفتر امور آسیب دیدگان اجتماعی بهزیستی کشور ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر، گفت: اورژانس اجتماعی با هدف کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی راه اندازی شده است که امروز مفتخریم  با راه اندازی 369 مرکز اورژانس اجتماعی در سطح کشور ، به هموطنان خدمات ارائه می دهیم.

وی مداخله در کودک آزاری، همسرآزاری، سالمندآزاری و ... را از فعالیت های اورژانس اجتماعی دانست و افزود: در حال حاضر اورژانس اجتماعی در 4 حوزه خط 123، خدمات سیار خودرو و مرکز مداخله و پایگاه های خدمات اجتماعی فعال است و به صورت شبانه روزی به هموطنان خدمات ارائه می دهد.

دکتر حیدرهایی به اعتماد مردم به اورژانس اجتماعی اشاره کرد و ادامه داد: از ابتدای سال تاکنون بیش از 300 هزار تماس با خط 123 در سراسر کشور گرفته شد و 150 هزار مداخله در بحران صورت گرفت.

مدیرکل دفتر امور آسیب دیدگان اجتماعی بهزیستی کشور  با بیان اینکه با گسترش جوامع انسانی آسیب ها نیز گسترش پیدا می کند، گفت: اورژانس اجتماعی با شعار" سریع بودن، به موقع بودن و در دسترس بودن" در جهت ارائه خدمات مطلوب به جامعه هدف گام برمی دارد و در حال حاضر ضریب نفوذ اورژانس اجتماعی در کشور 90 درصد است.

وی با بیان اینکه تا پایان سال جاری 150 خودروی جدید به ناوگان اورژانس اجتماعی افزوده می شود، ادامه داد: مدیرکل بهزیستی مازندران، مدیر انقلابی است که با پیگیری ایشان 8 خودروی ون مجهز به دستگاه های جدید به ناوگان اورژانس اجتماعی مازندران افزوده خواهد شد.

دکتر حیدرهایی با تاکید بر اینکه با حمایت دولت و رئیس سازمان بهزیستی کشور شبکه اورژانس اجتماعی به خدمات بی سیم مجهز شده است، خاطر نشان کرد: روز گذشته بی سیم اورژانس اجتماعی راه اندازی شده است و استان مازندران به عنوان دومین استان پایلوت که تا پایان سال به بی سیم اورژانس اجتماعی مجهز می شود.

کد خبر 73697

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد